II Charytatywny Dogtrekking

O IMPREZIE
UWAGA! Mamy już oficjalną listę rankingową biegu!
Do ściągnięcia tutaj:

Trasa krótka
Trasa długa kobiety
Trasa długa mężczyźni


Jeśli nie potraficie przypomniec sobie swojego numeru startowego dajcie znać:)

----------------------------------

Idea organizowania charytatywnych dogtrekkingów zrodziła się w naszych głowach 2 lata temu.
Szukałyśmy sposobu na połączenie ciekawej imprezy urodzinowej z akcją dobroczynną. Charytatywny dogtrekking okazał się strzałem w dziesiątkę, dlatego w tym roku po raz kolejny chcemy zaprosić Was do wspólnej zabawy.  

Celem bezpośrednim tegorocznej imprezy jest zbiórka pieniędzy na leczenie i zakup karmy weterynaryjnej dla zwierząt ze schroniska „Psitulmnie” w Zabrzu. Celem pośrednim - jak zawsze -  promowanie odpowiednich postaw w relacjach ze zwierzętami towarzyszącymi. 

Głównym punktem imprezy są zawody dogtrekkingowe, czyli połączenie biegu/marszu z psami z biegiem na orientację. Do rywalizacji na dwóch trasach (o długości około 7 i 14 km) planujemy zaprosić 150 zespołów z psami. Ramię w ramię ze zwierzętami, które przybędą na zawody ze swoimi opiekunami, w wyścigu wystartują także psy ze schroniska, które gościnnie pojawią się na imprezie.

Poza rywalizacją na leśnych trasach w ramach II Charytatywnego Dogtrekkingu proponujemy Wam możliwość doskonałej zabawy podczas rodzinnego festynu towarzyszącego zawodom.

Pośród proponowanych  atrakcji znajdą się na pewno:  
 
  • bezpłatne  porady specjalistów (weterynarza, psiego behawiorysty i fryzjera),
  • akcja przygotowywania recyclingowych zabawek dla psów i kotów ze schroniska,
  • konkursy, zabawy i gry dla dzieci mające na celu zwiększenie wiedzy o zwierzętach towarzyszących w ogóle oraz bezpieczeństwa w kontakcie z nimi,
  • prezentacja psów do adopcji oraz wystawa zdjęć chorych psów i kotów ze schroniska – bezpośrednich beneficjentów naszej akcji,
  • ciekawe stoiska firm produkujących wyroby lub oferujących usługi dla zwierząt i ich opiekunów oraz organizacji kynologicznych i dobroczynnych,
  • urodzinowy poczęstunek dla wszystkich uczestników.
                                                                                  
Co ważne - CAŁY DOCHÓD– zarówno z wpisowego jak i zbiórki w czasie festynu – przeznaczony zostanie na rzecz schroniska. 
CO? GDZIE? KIEDY?
 
Impreza odbędzie się 25 września 2016 na terenie Szybu Maciej w Zabrzu, przy ul. Srebrnej 6. 
To wyjątkowe miejsce - stara, zrewitalizowana kopalnia, na pewno urzeknie Was swoim urokiem i doskonale posłuży nam do wspólnego świętowania. 

Zawody dogtrekkingowe zostaną rozegrane na dwóch trasach:
 
"Trasa krótka" o długości około 7 kilometrów, w całości przebiegająca w terenie leśnym - miła, łatwa i przyjemna. Idealnie nadaje się dla rodzin z dziećmi, osób startujących ze starszym psem lub po prostu tych, którzy mają ochotę na nie za długi, rekreacyjny spacer z psem. Na tej trasie nie obowiązuje podział na kategorie - wszyscy rywalizują w jednej kategorii "trasa krótka".

"Trasa długa" o długości około 14 kilometrów, znacznie bardziej urozmaicona i wymagająca. Idealna dla tych, którzy lubią rywalizować, zmęczyć się, czasem pobrudzić i w końcu przeżyć niebanalną przygodę. Odpowiednia dla psów w dobrej kondycji, nie koniecznie dla kanapowych leniuchów. Przebiega przez tereny leśne i polne, wioski, rzeczki i pobocza dróg. Na tej trasie obowiązuje podział na dwie kategorie - "trasa długa - kobiety" i "trasa długa - mężczyźni".

Na obu trasach zawodnicy będą mieli za zadanie dotarcie do punktów kontrolnych na podstawie otrzymanej mapy. Wygrywa ten, kto zbierze wszystkie potwierdzenia w najkrótszym czasie. 

Rejestracja uczestników zawodów wystartuje o godzinie 8:00, a planowany start tras to godzina 9:00 dla trasy długiej i 10:00 dla trasy krótkiej. O godzinie 15:00 nastąpi dekoracja zwycięzców i rozdanie nagród. Zakończenie imprezy planujemy na godzinę 16:00. 

WSZYSTKIE SZCZEGÓŁY ORGANIZACYJNE OPISANE ZOSTAŁY W REGULAMINIE IMPREZY DOSTĘPNYM TUTAJ

Festyn rodzinny rozpocznie się o godzinie 11:00 i będzie trwał do godziny 16:00,
 czyli do zakończenia imprezy. Do udziału w nim zachęcamy zarówno zawodników startujących w zawodach jak i osoby z poza nich. Przygotowaliśmy dla Was i Waszych dzieci moc atrakcji, która na pewno nie pozwoli się Wam nudzić. 

Oto szczegółowy PROGRAM IMPREZY:

8:00  - rozpoczęcie rejestracji zawodników obu tras
9.00  -  start trasy długiej
10.00 - start trasy krótkiej
11.00 - otwarcie imprezy w tym kącika dla dzieci, kącika zabawek dla schroniska, stoisk z poradami ekspertów, wystawy zdjęć zwierząt ze schroniska „Psitulmnie” oraz stoisk firmowych 
12.00 - oficjalne powitanie
12.10 - prezentacja schroniska dla zwierząt „Psitulmnie” i jego podopiecznych
12.30 - przedstawienie sponsorów i partnerów imprezy
13:00 - otwarcie stoiska fotograficznego firmy Psie Portrety (szczegóły poniżej)
13.00 - konkursy i zabawy dla dzieci
13.30 - otwarty dla wszystkich konkurs na najciekawszą psią sztuczkę 
14.30 - urodziny PetSmile - słodki poczęstunek
15.00 - ogłoszenie wyników zawodów, wręczenie medali i nagród, pamiątkowe zdjęcie
15:30 - losowanie nagród na podstawie numerów startowych wszystkich uczestników
16:00 - oficjalne zakończenie imprezy
JAK MOŻESZ SIĘ ZAPISAĆ?

UWAGA - LIMIT MIEJSC ZOSTAŁ WYKORZYTANY - NIE PRZYJMUJEMY JUŻ ZAPISÓW!

Aby wziąć udział w zawodach musisz
wysłać do nas na adres biuro@petsmile.pl maila rejestracyjnego ze swoimi danymi wg następującego schematu:

Imię i nazwisko uczestnika/uczestników: .........
Imię psa/psów: ............ (wolontariuszy startujących z psami ze schroniska prosimy tylko o podanie z jakiego schroniska będzie pies).
Wybieram trasę krótką/długą ............ Jeśli długą to prosimy o podanie kategorii: kobiety/mężczyźni.
Dane kontaktowe - telefon i adres mailowy. 

oraz dokonać opłaty wpisowego w formie darowizny dla Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami w Zabrzu, które prowadzi schronisku "Psitulmnie". 

Wysokość wpisowego wynosi 30 zł od osoby.
Wolontariusze z psami ze schroniska płacą niższe wpisowe w wysokości 10 zł od osoby. 
Dzieci do lat 16 są zwolnione z opłat.

Wpłaty należy dokonać maksymalnie w terminie 7 dni od wysłania zgłoszenia, przelewem na konto:
60 1050 1298 1000 0090 3056 8399
TOZ Zabrze ul. Wolności 278,41-800 Zabrze


WAŻNE!
W tytule przelewu należy wpisać:
DAROWIZNA DOGTREKKING oraz imię i nazwisko osoby/osób, za które dokonywana jest opłata.

Potwierdzenie przelewu można dołączyć do maila, co automatycznie zakończy proces rejestracji uczestnika. 
W innym wypadku wpisanie na listę uczestników nastąpi w momencie zaksięgowania przelewu na koncie. Jeśli przelew nie zostanie zaksięgowany w ciągu 10 dni mail rejestracyjny zostanie uznany za nieważny. 

LICZBA UCZESTNIKÓW JEST OGRANICZONA - DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ!
KOSZULKI Z LOGO IMPREZY!
Z radością informujemy, że istnieje możliwość zakupu koszulki z logo II Charytatywnego Dogtrekkingu!
Koszulki dostępne są w 2 kolorach - szarym i czarnym w rozmiarach od S do XXL
(rozmiary tutaj https://www.adler.info/files/label/101---product_size.pdf )
oraz w wersji dziecięcej (rozmiary tutaj https://www.adler.info/files/label/100---product_size.pdf) 
 
  

Co ważne, koszulki są naprawdę dobrej jakości - 100% bawełny, gramatura 160g/m2, czyli zdecydowanie nie szmatka;) Ponieważ nie chcemy drukować koszulek "na ślepo" zdecydowałyśmy, że zakup możliwy będzie w tzw. przedsprzedaży, czyli Wy podajecie nam kolor i rozmiar, przelewacie pieniążki, a koszulkę odbieracie w momencie rejestracji podczas imprezy. Jeśli ktoś nie bierze udziału w biegu też może zakupić koszulkę i odebrać ją albo w jej trakcie, albo u nas w sklepie.

Cena koszulki to 30 zł. Cały dochód ze sprzedaży koszulek przeznaczony będzie na koszty organizacyjne imprezy - opłacenie opieki medycznej, kosztów promocji, pakietów startowych itd. Jak można to cudo zamówić? Wystarczy przesłać maila do nas na adres biuro@petsmile.pl z informacją o ilości, kolorze i rozmiarze koszulek. Dane do przelewu prześlemy Wam mailem zwrotnym. Ze względu na czas potrzebny na przygotowanie koszulek zamówienia przyjmujemy do 14 września.
 

PARTNERZY NASZEJ AKCJI

Cała impreza nie byłabym możliwa, gdymy nie pomoc wielu firm, organizacji i instytucji. Poznajcie ich:

Partnerzy:

Szyb "Maciej"
Schronisko dla zwierząt w Zabrzu "Psitulmnie"

Lecznica weterynaryjna "Onko-Vet"
Szkoła dla psów "Dogfield"
Szkoła dla psów "Francuski Piesek"
Psi Fryzjer "Manolo"
Stowarzyszenie "Przed siebie"
Stowarzyszenie "Ludzie Miasta"
"Psie Portrety"
Stowarzyszenie Forum Ceramików
Galeria "Melina"
Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu
Ośrodek Rehabilitacji Weterynaryjnej Aquawet

Acana Polska

Alpha Spirit

Beco Pets

Dekum Dekum

Dolina Noteci

FeedStar

Fish4dogs

Gamedog

Hifica

Hunter

Kardiff

Kudłaty Art

Maced

Planet Pet

Pokusa

Tazzy



PATRONI MEDIALNI

Aby impreza się powiodła musi dowiedzieć się o niej jak najwięcej osób. Dlatego tak cieszą nas wszystkie patronaty medialne nad naszą imprezą. A udzieliły ich nam następujące media:

Magazyn Dog & Sport
Magazyn ZooBiznes
Nowiny Gliwickie
Nowiny Zabrzańskie
Gazeta Miejska
Radio Piekary
TVP Katowice
TV Zabrze


Porady

Kong - niepozorna zabawka o wielkich możliwościach.
KONGI z wyglądu są niepozorne - kawałek mocnej gumy uformowany w bliżej nieokreślony kształt (coś pomiędzy gruszką, bałwankiem a piramidką) z otworem w środku... Tylko tyle... A może aż tyle? Gwarantujemy Wam, że zdecydowanie to drugie! Dlaczego?
Zapraszamy do lektury artykułu poświęconego tym wyjatkowym zabawkom behawioralnym.
więcej

Polecane produkty

Partnerzy